ja... vad ska man skriva.

Vad jag än skriver så kommer det inte bli så himla uppiggande. För jag är inte uppiggad nu....
Väldigt ledsen faktiskt!
Var ute i regnet förut. Riktigt skönt! Kunde gråta av mig. Gråta ur mig ilska, ledsamhet, besvikelse...
Mycket saker som snurrar i huvudet just nu. Många olika saker.
En stor sak... Några mindre...

Om livet ändå vore enkelt...

Men nejdå... Inte alls... Så många gånger som jag hoppats... Men sedan insett att det aldrig blir så...
Varför hoppas man... Ja det kan man ju undra...

Vet bara två saker just nu: Min farmor är så otroligt envis. Hon ger sig ju inte. Visst skam det som ger sig... Men ändå....
Sen älskar jag dig så otroligt mycket. Älskar varje rörelser du gör... Älskar allt... Men... Ja... Om jag ändå kunde göra något... Frågan är bara vad....

Borde sova nu... Pallrar mig aldrig till sängen bara... Klockan tickar och jag sitter still...

Vet en sak till förresten. Eller har insett en sak till. Har så många vänner runt omkring mig. Som står där och bara finns. Står där och är underbara! Ni lyssnar, stöttar och kramar om.
Det känns så skönt!

Puss o kram! /lilla busan....

Kommentarer
Postat av: Peter

Sötnos!

Här får du en kram!

*karmar om*

Peter


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback