Juldagen...

En trevlig julavslutning blev det. Den var riktigt bra! Lärarnas bidrag däremot var inte alls bra, alltför utdraget och fånigt. Fattar inte varför de gjorde det för.
Självklart var det bara Vätternlärare oxå. Gud vad bra! Nu fick de ju ännu bättre status än de haft. Tack kära lärare!

Blev en ridtur med mor sedan. Sedan åkte jag till Primula, gick en sväng med hundarna. På kvällen kom pojken och sov över. Underbart!
Victor kom på kvällen oxå.

Julafton firade vi hos farmor. Där var även mina kusiner, faster, kusinbarn och kusinens pojkvän. Det var trevligt att träffa dem. Gör inte det så ofta. Firade jul ihop senast för 5-6 år sedan.
Kändes tomt utan farfar, ska upp till graven imorgon tror jag och sätta ljus.
Robert är ju inte hemma heller, kändes tomt utan honom.
På kvällen kom min kära pojkvän och hämtade mig. Sov hos honom inatt.

Idag har vi haft det trevligt i stallet. Red ut en sväng hela gänget. Jag fick låna Kjarkur. Han är så rolig att rida. Tyvärr var det jättehalt på vissa ställen, mindre kul.
När vi kom tillbaka gick Sanna och jag en promenad med hundarna.
Sedan var det kaffe, bullar, kakor och godis. Gott gott! Sen pysslade vi i sadelkammaren.
Det blev så fint där så. =)

Imorn ska vi till stallet på förmiddan. För på eftermiddan ska vi på mellandagsrean och försöka hitta lite saker. Vi ska försöka få Victor att handla lite kläder.
Ska bara fixa några grejer. Sen är det dags att sova. Är så himla trött. Har väldigt ont i min rygg också. Tänkte försöka leta reda på riskudden, värma den och lägga den på ryggen innan jag somnar. Hoppas det blir bättre.

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback