lördag...

Jag hittade min hot date skiva till slut. Hur den kunde hamnat i den dokumentsamlaren förstår jag inte... Men men. Där var den allafall. Är glad över att den är tillbaka. =)

Red en lång tur på Beris idag. Var borta längre än en timme. Var såå härligt! Det gick så bra! Underbart! Han var så pigg. Smittade av sig enormt! Fick tillbaka lyckoruset som jag tappade igår. Det blev inte mycket skritt idag. Mycket trav, mycket tölt och endel galopp!!! Såå härligt! Klättrade i grustaget oxå...
Han klättrade med en sådan kraft! Blev nästan rädd... Att min lilla plutt har förändrats så.
Tänkte på det förut idag. I nio år har jag känt den lilla pojken. Så mycket som han har förändrats på dessa år. Men samtidigt har han mycket kvar. Det är fortfarande samma buspojke som han alltid varit. Hittar alltid på något.
Första gången jag träffade honom så snodde han min mössa... Han har diller på att tugga på dragkedje-ploppen. Du vet den man drar i när man drar upp eller ner dragkedjan på jackan. 
Sånna tycker han om. Han alltid gjort. 
Man trodde ju att det skulle försvinna med åldern... Men inte... 

Har haft så skumma drömmar senaste dagarna. Varför drömmer jag om det för. Värsta konstiga. Drömde ju om sådant för något år sedan typ oxå. Sen kom de där skumma smärtorna. 

En hon blev det. Jättesöt. Hade en blå sparkdräkt. Som du valt. Du var så glad. Jag med. 

Jaja... Drömmar är drömmar. Alla slår inte in... 
Denna skulle gärna få slå in... Men vet inte... 

Dags att sova nu. Skriva lite dagbok kanske. Puss o kram!!!   

Kommentarer
Postat av: Per

Trevligt med klädsim ,d et har jag haft också men mest frivilligt.....

[email protected] på msn

2005-12-14 @ 09:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback