hmmm....

Mycket tankar snurrar runt i huvudet just nu... Mest en fråga faktiskt.... Typ... VARFÖR????

Är ganska sur... Eller egentligen inte sur. Det är nog helt fel ord. Jag är väldigt besviken just nu. Besviken på två personer. Två personer som betyder så himla mycket för mig. Den ena har sårat mig, den andra har sårat min vän.

Träffade Maria och Monika idag. Vi åt mat på etage. Jättegott! Å väldigt trevligt hade vi.
Sen var de skola i två timmar.

Efter skolan halkade jag ner till Primula en sväng. Hon är på dåligt humör just nu. Hon tycker inte om denna del av året.
Känner mig illa till mods för att jag inte kan underlätta hennes liv bättre än vad jag kan. Jag vet att det inte går just nu. Men jag vill så gärna.

Nej. Ska inte skriva mer nu.

Vet att du inte kommer läsa det här. Men jag älskar dig så! Saknar dig!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback