Äntligen fredag.

Ja. Är helt slut i huvudet efter denna vecka. Inte för barnen eller personalen varit jobbiga, inte alls. Helt underbart har det varit.
Men omställningen från skola-praktik är mycket större än många tror. Det är mycket att ta in den första veckan. Att bara komma ihåg alla namn är ett pyssel. Kan alla barnens namn nu, rätt hyfsat allafall.
Personalen är det lite värre med... Blandar ihop alla namn... Men men det löser sig det med.

Är faktiskt inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. Började ju trots allt kvart i sju imorse. Men ögonen har inte börjat falla än.
Men sen var man ju nyss ute i kylan också.

Blev en härlig ridtur idag med. Beris var så duktig. Tyvärr hade jag lite ont, blev lite stelt... Men men, det har gått över nu. =)
Beris är min solstråle just nu. Hans rufsiga man och busiga uttryck gör mig så glad.
Kátur är lika matfixerad som vanligt. Han står där i hagen med sin bestämda blick. Man bara ser hur han skriker: Jag ska ha mat!

Primula har börjat gnägga när hon ser att vi kommer, helt underbart. Även om jag vet att det oftast betyder: Åhh. Ska jag få mat nu? Så känns det härligt! Hon blir allafall glad över att se oss, orsaken till det behöver man inte tänka på. =)

Mor min är ute ikväll, hon skulle äta med jobbarkompisarna tror jag. Pappa och jag har haft en lugn "soffkväll".
Har ätit varma mackor och kollat på Let´s dance.
Inte åkte Peppe ut idag heller, det är illa.
Viktor och Karin såg underbara ut ikväll. Likaså Måns och Maria.

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback