kallt. sent. bus. söt.

Blev lite sent igår. Inte farligt, men lite lagom. Satt på nätet till ett... Å jag som var trött redan vid nio... Haha.
Jag satt och pratade med Maria, min tokiga bror och kompisen Martin. Sen pratade jag med en söt pojke från Norrköping. =) Det blev en riktigt tervlig kväll, även om jag gärna tillbringat den irl med dem. 

 Tagit det rätt lungt idag. Gick på maxi med mamma förut, var inte alls beredd på att åka dit. Mitt hår var ju så skitigt, kändes som alla kollade på mitt hår... Usch! Inte för folk gjorde det, men det känns så.
Men jag var tvungen att hjälpa mamma.

Å eftersom det är så förbaskat kallt ute nu... -14. Å vi skulle till stallet efter maxi så kunde jag ju inte tvätta håret innan.

Blev en underbar promenad med gullungen (vilma) min idag oxå.

Sen en ridtur på Glotti och en på Kátur. Hoppas få rida min älskling imorn.
Imorn ska vi fira Sanna i stallet oxå. Härligt att träffa stallfolket igen, var längesen nu.

Puss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback