Onsdagen. 22 februari 2006

Tre vänner och min älskling fyller år idag. Coolt va?!
Pluttan och Nellie fick smörgåstårta. Jag har själv bakat! Jättesvårt var det, eget recept. =)

Runt polarbröd, på med smör, på med skinka, på med ost, på med bröd till, bre på leverpastej, rulla två rullar ost som dekoration, sen flagga i topp!
Mums sa vovvarna om det!

Det har snöat typ hela dagen idag. Jag vill inte ha mer snö nu, det räcker och blir över. Jag älskar snö, men det är nog nu.
Ridturen idag gick sådär. Han gick hyfsat men lite sådär. Vi såg knappt ingenting pga snön i ögonen, sen fick jag typ nackspärr av att försöka böja nacken så snön inte skulle yra i ögonen.

Har rensat ut hela garderoben nu, kastat massa gammalt skräp, det ligger på Tuddarp nu. ;-)
Det blev så fint så. Men nu är min garderob tom. =) Vad ska jag lägga där nu?
Haha jag hittar alltid något.

Filmklubb nu på kvällen också. Glad över att Patrik kom, hur skulle jag överlevt annars. =P
Skulle följt med honom hem, men blev lite sent för det, får bli en annan dag.

Blir ridlektion imorgon!!! Vad jag längtar!!! Ska bli så kul! Hoppas bara att vi kommer iväg och att det inte ska snöa imorgon.

Ska snart dra mig. =) Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback