den 14 januari 2006

Idag är det tre år sedan. Tre år sedan vi tog den där promenaden. Kommer så väl ihåg känslan jag hade den dagen. Pirret i magen.
Pussen i pannan. Det var så sött.
Alla minnen vi har tillsammans. Kommer aldrig glömma dessa år.
SMS:et.... Det satte djupa spår. Men jag lärde mig något allafall. Kommer aldrig någonsin göra om det!
Skolavslutningen i nian. Blev så förvånad när du helt plötsligt dök upp på min skolgård.
Kongressen 2003. Det var både underbart och jobbigt! Har ett underbart sött kort från hemvägen.
När vi firade alla hjärtans dag 2004. Vi såg på björnbröder. Kommer blir konstigt att se den filmen utan dig nu.
Min födelsedagspresent till dig... *ler* Var kanske inte så snällt. Men kul. Å jag tyckte att du var riktigt söt i den där rosa tröjan. ;-)
Sting i trosa. Vi hade faktiskt bra stunder där med. När du kom med maten till mig när jag jobbade, det var så gulligt! Å när larmet gick och vi stod och värmde varandra. Å du som hade fått kalsongerna bak-o-fram.
Första gången du var i stallet. Var väldigt kort stund tyvärr. Men blev väldigt förvånad. Å väldigt rädd först. Ni kan konsten att skrämma folk.
Andra gången du var i stallet klappade du på hästarna. En gång kramade du till och med om Primula. Jag blev rädd och trodde att hon skulle tjura, men inte då.
Den där gången. När jag hade lite konstigt med magen. Du cyklade till mig på en minut. Du var så rädd.
Alla gånger du kramat om Nellie, jag har tappat andan varje gång. Jag vet, hon har aldrig gjort någonting, men man vet aldrig.
Alla telefonsamtal vi haft. När du varit iväg på alla tävlingar.

Visst finns det underbara minnen som jag kommer spara. Alla bråk vi haft däremot. De åker ner i papperskorgen direkt. Vill inte minnas dem.

Annars har jag haft en relativt bra dag! Var i stallet förut, min lilla tjej blev verkad. Hon stökade i stallet och drog ner täcken. Bella och Cissi berättade om lite hyss som hon gjort. Min knashäst.
Sen blev det en liten sväng på Beris. Pappa red Glotti med Kátur som handhäst.
Sen har jag städat rummet. Utrensning av skrivbordslådor blev det. Rätt spännande faktiskt. *ler*

Pratade med Monika förut också. Det var hon som påminde mig om att det var denna dag. Jag hade inte en tanke på det innan. Saknar min vän. Hoppas vi kan ses nu i veckan!

Imorn blir det Harry Potter! Den är efterlängtad. Skulle ju gått på den med en viss person, men han gick utan mig. Tack Tias att du ställer upp! Ska bli trevligt att ses igen! Var rätt längesen nu. 

Min lilla pluttvovve kommer hem imorn igen! Skönt! Känns tomt här hemma utan henne. Mamma snodde ju med henne till Stockholm. 

Nu ska jag fortsätta att prata med min gullunge!
Puss på er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback