det är fredag....

Ja fredag är det. Snart slut på detta lov. Kunde haft en riktigt härlig dag idag. Men som vanligt blev det inte som jag ville. Varför vet jag inte och det är ju det som är värst!

Jag hatar att inte veta...

Var i stallet på förmiddagen. Robert följde med också. Det var kul. Brorsan hängde med ut och red en sväng.
Gick faktiskt rätt bra för honom. Red rätt snyggt! Men han hade en bra lärare också. *flinar*
Å då menade jag inte pappa....

Jag fick låna Askur idag. Gick rätt bra. Fick rida bettlöst bara, för han har ett sår i mungipan. Så kändes lite skumt. Han är lite barnslig också. Men gick hyfsat ändå.

Kom hem redan vid två. Men då lagade vi mat. Åt, lagade mer mat, åt. Sedan åkte pappa och jag till Primula. Gick en promenad med hundarna och pållarna.
Sedan fick jag köra på bilprovningen. Det var skoj. Fick testa bromsen och gasen lite. Riktigt kul. Fick träna dragläget också.
Men var bra längesen jag körde nu....

Sitter och äter choklad nu.... Det hjälper inte. Men man kan ju alltid låtsas...
Dags för en promenad med Vilma snart. Får fortfarande inte ut Nellie på kvällen.
Sen ska jag ta en kopp te.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback