Ridning, möte och slö.

Gick mycket bättre att rida Beris idag. Han gick snyggt i form. Alltid bättre när man börjar i padocken. Han gick t.o.m i form i snabba galoppen! =)
Sen var det styrelsemötet idag. Hade en liten klump i magen innan det. Men klumpen försvann fort när jag träffade de andra. =)
Årsmöteshandlingarna gick faktiskt hyfsat fort att göra. Var klar redan vid sex. Riktigt bra! Har nästan skrivit klart dem på datorn med nu. Har bara en sak att lägga till. Men ska göra det i veckan. =)
Borde ha pluggat nu ikväll oxå. Men blev inte riktigt så. Jaja. Får göra det imorn.
Bio blir det imorn oxå. Men emma, patrik och monika. =) Så kul! Äntligen ska vi se filmen! Patrik och jag har pratat om det i tre veckor nu. Men har hela tiden kommit saker emellan! =)

Gick och var jättesur på helt onödiga saker idag. Varför gör jag så för. Varför bryr jag mig överhuvudtaget?

Därav klumpen i magen.


Men sen tänkte jag på solen och månen och stjärnorna. Å allt blev så bra igen. ;-)


Tänk en kram, en blick eller en kyss. Vad det kan betyda!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback