seeeg vecka...

Har inte skrivit något på hela veckan. Illa. Men har knappt suttit vid datorn alls denna vecka. Har mest spenderat dagarna med att sova. Eller halvsova framför tv´n.
Har varit sjuk. Hemma från skolan. Hostat som en tok. Jättejobbigt, man kan ju knappt andas.
Sen får man så ont i hela kroppen när man hostar, undrar om man tränar musklerna då? Man spänner sig ju jättemycket.

I tisdags fick jag näringsbrist typ också. Inte bra, verkar vara känslig för sådant. Svimmade och så på morgonen.

Igår köpte mamma någon natt-hostmedicin på recept till mig. Man skulle sova bättre. Å sov gjorde jag nog. Vaknade bara en gång på natten, var jättetörstig. Men kom knappt ur sängen. När jag väl gjorde det så stapplade jag fram. Måste sett rätt komiskt ut. Jag undrar jag vad de har haft i den där medicinen.
Var rejält omtöcknad även imorse. Huvudet har varit tungt hela dagen och har kännt mig lite vimmelkantig.

Undrar om jag vågar ta medicinen ikväll.

Nu mår jag bättre allafall. Hostar inte lika mycket längre. Börjar få tillbaka lite energi också. *glad*

Men nu är det snart dags att sova. Börjar bli rätt trött.
Puss o kram!

Ps. Blev väldigt tråkigt detta inlägg. Hoppas det blir roligare i helgen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback