vanor...

Ja. Jag har börjat få dåliga vanor. Inte bra att gå och lägga sig så här sent varje kväll... Illa Karin!

Fast igår gjorde det inget. Somnade inte som jag skulle ändå. Vaknade femtioelva gånger, låg och vände och vred på mig.
Det gick bara inte att sova. Jobbigt värre.

Blev ingen skoldag idag heller. Läraren var sjuk.

Mamma och jag var i stallet allafall. Jag fick rida min älskling! Så härligt! Han var så duktig!
Men han var lite lång i slutet, han gick som en banan i bortre skogen och jag tappade honom i tölten. Men han försökte och han var lättjobbad idag. Det är härligt!

Vi åt lunch kl 16.00 idag. Blev lite sent kände vi. Var ordentligt hungriga.

Roade oss med Vilmas päls ikväll. Tog typ tre timmar... Å vi är inte ens nöjda med resultatet. Gick inte alls bra att klippa idag. Vi hade inget flyt, klagade bara på varandra och kom aldrig på hur det skulle se ut.
Klippkurs behövs snart!

Ska packa väskan till imorn. Borsta mina tänder. Sedan dags att krypa ner i sängen. =)
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback