Några tankar...

Snart dags att ta cykeln till platen. Börjar om 23 min...
Ska bara skriva några rader. Är faktiskt inte trött, konstigt nog. Blev rätt sent igår.
Blev väldigt överraskad. Men är glad över det nu.


Saker snurrar i huvudet som vanligt... Om man bara kunde sluta tänka för ett tag. Vad skönt det skulle vara.


Blir nog en cykeltur till Primulan och en långpromenad i eftermiddag. Hon brukar få mig på bra tankar, alltid så skönt.
Hon är en skön häst, omtyckt av alla, man bara måste älska henne.
Jag är glad att hon finns hos mig.


Jag sökte jobb igår, kul! Kan bara hålla tummarna nu.
Ska ringa till Stenholmen också tror jag. Det skulle vara riktigt tufft att jobba där.
Ta med sig Beris dit också. Haha inte för pappa skulle bli så glad, men Beris och jag skulle. =)

Dags att packa ihop och dra nu.
Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback