över en vecka....

Ja det är över en vecka sedan jag bloggade sist. Har knappt suttit vid datorn alls den här veckan.
Jag är rätt stolt över mig själv över det. =)
Men allvarligt talat så har det inte hänt så mycket.
Jag har nu avverkat min tredje praktik-vecka. Dagarna går så fort, de bara rinner iväg och nu är det bara en vecka kvar. =(

Så den här veckan har mest bestått av praktik och hästar.
I måndags skippade jag unf. Var faktiskt otroligt skönt!

hehe. låter kanske dumt. men allvarligt talat så var det det!
Mor var rätt förvirrad i måndags och blandade ihop lite dagar, det var lite jobbigt. Men vi kom till slut iväg till stallet. Jag red på Beris en sväng.
Har var helt underbar! Vi drog runt i skogen och han gick så bra!
Både han och jag bara fylldes av energi och vi flög fram! =)

Sen åkte mor och jag till agilityn. Vi var rätt många i gruppen, men vad bra det gick! Vilma och jag har inte tränat på allt för många veckor, om inte månader.
Men inget negativt med det, hon var laddad och jag med, å denna gång på rätt sätt.
Min lilla flicka var så duktig, vi klarade av kombinationer som jag aldrig trodde jag skulle klara av.
Emöke förklarade den mest krångligaste kombinationen. Jag sa direkt till henne att det där kommer jag inte klara.
Men med hjälp av Vilma så klarade vi det! Hon var så duktig!

Sen har dagarna bara rullat iväg och hopp hej så nu är det lördag.
Har fått en ny liten kusin, My har fått en lillasyster. Imorgon ska vi åka och hälsa på. Ska bli kul!

I fredags skrev jag om Primula. Ska ta och skriva om mina andra djur någon gång också. =)

Nu är det snart dags att sova. =)
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback