Det långa härliga lovet kändes kort...

Ja ett långt härligt lov skulle jag ha.... Men shit vad fort det gick! Visst har jag fått en hel del gjort. Jag och Beris har fått många ridturer tillsammans. De flesta dagarna gick han så bra min lilla häst. Han är så duktig och han försöker jämt.
Det är bara jag som måste träna mig på att vara mer tydlig och ge förståeliga hjälper. För anledningen till att det skiter sig ibland är för att han inte förstår vad jag vill. Enbart mitt fel.
Men vissa dagar går allt perfekt. Han förstår allt, jag gör precis rätt. Så underbart!

Har varit på DS möte i veckan också. Även om det inte beslutades allt för mycket så var det trevligt att träffa resten i styrelsen. Alltid lika kul!! =) Kändes bra att vara delaktig på ett möte också. Har ju inte varit alltför delaktig den senaste tiden.

Sedan var det Halloween. Jag har varit med om bättre läger. Det mesta gick nog bra. Vi jobbade på bra, även om vi drog åt olika håll och hade inte jämt lika syn på sakerna.
Min lördag blev ju den sämsta dagen på länge. Har inte varit så sur, arg, ledsen, förtvivlad, förvirrad och irriterad på länge. Mest irriterad är jag på mig själv. Att jag aldrig lär mig. Att jag aldrig kan ta tag i saker direkt när de händer. Varför tillåter jag mig själv att gå omkring och må så jäkla dåligt så länge, utan att göra något åt det?

Var allafall vid farfars grav och tände ljus, den bästa tiden på hela dagen. Allt var så fint. Första året som vädret var helt underbart! Farfars grav var så fin med fem ljus och en krans. Kändes skönt att komma upp dit till stillheten.
Sen var vi tyvärr bara Mattias och jag i år. Det var trevligt med. Men... ja... 

Vi flyttar för fullt ut till långskogen. Mycket är emot oss för tillfället. Badrummet var värre än väntat och det kommer ta tid. Men det ska bli klart. I helgen ska resten av mina saker flytta. Sen är jag färdigflyttad. 
Mamma, jag och Marie ska sätta stolp i helgen också. Så kul. Banka stolp och göra hagar! =)

Nu börjar snart lektionen igen. Etik och ledarskap... Hu... Inte min favorit. Är för trött för det idag också. 
Har svårt att hålla mig för skratt.... =P

Puss o kram!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback