Allt går så fort....

Jag som skulle bli aktiv och uppdatera här tänkte jag.... Men blev inte riktigt så... =P

Tiden går fort och snart är det dags att göra något annat.
Men nu har allafall internet kommit till rummet, så kan sitta här när och hur mycket jag vill. Det är skönt!
Men samtidigt händer det saker här hela tiden, å man vill ju inte missa saker.

Har endel jag borde göra. Typ skriva rent anteckningar, sätta in papper i pärmen. Kolla på anteckningarna till imorn. Ska skicka in en fond-ansökan också. Måste fixa den snart. ;-)

Åtta ska vi ha gympasalen, så ska springa och leka lite. =) Ska bli kul och skönt!
Imorn är det alkohol till tolv. Sen slutar vi.
Vid fyra bär det av mot Sthlm. Ska på utbildning hela helgen. Scout-utbildning. Det ska bli spännande... =)

Sen nästa vecka bär det av hemåt igen. Slutar vid lunch på torsdagen och är ledig fredag. Så åker vid fyra på torsdag. Hemma redan vid sju! 

Saknar Johannes något grymt. Sågs bara på fredagen förra veckan... Längtar efter hans famn. Krypa ner i hans knä. Känna hans trygga armar om mig. Kyssa honom... 

Sen pluttisarna saknar jag med. Vovvarna och pållarna...   
Ska bli skönt att komma hem.

Ska ta tag i det jag ska nu...

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback