Skolan har börjat...

Ja nu har hösten börjat. Hösten och därmed skolan.
Går ANT-projektledarutbildningen på Wendelsbergs folkhögsskola. Det är en ett-årig utbildning. En dröm som äntligen slagit in.
Jag har hamnat i en jättebra klass. En klass på 16 personer med helt olika bakrund och helt olika personligheter. Det är spännande och utvecklande och jag tror på ett kanonbra år.

Jag fick ett rum på slottet, delar än så länge. Men ska inom några veckor få ett eget rum. Det kommer bli bra det!

Saknar allt där hemma. Men det är inte så att man inte klarar det och känner att det är jobbigt.
Utan det händer så mycket här hela tiden och vi har så kul tillsammans så det känns bra.
Men jag ska hem i helgen. Det känns bra. Saknar mamma och pappa. Saknar Nellie och Vilma. Saknar Primula, Berserkur, Kátur och Glotti. Och framförallt så saknar jag Johannes.

Ska kolla resor hem nu. Hoppas på att hitta någon bra. Vi slutar så sent som fyra, så hoppas på ett tåg/buss som går precis i tid med det.
Vill inte komma hem allt för sent. Det är filmkväll i lokalen och jag vill träffa alla!

I eftermiddag och ikväll ska jag fixa massa grejer som bör fixas. Som ekonomi och papper som ska fyllas i. Adressändring och annat skoj. Det ska göras och lika bra att passa på när man är ledig.

Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera här nu. =)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback