dags att åka hem...

Ja nu är det äntligen fredag! Äntligen lov! Äntligen så ska jag få åka hem!

Dagen igår var riktigt kämpig... Först skola, var på studiebesök hos KRIS. Väldigt spännande och kul. Men energikrävande. Träffade KRIS efteråt om våra temadagar, det gick helt underbart snabbt och lätt och de är preliminär bokade.
Sedan for vi hem och käkade lunch. Sen satte vi igång med projekt. Planering och runt-ringning. Känns kanon bra för närvarande. Vi fick mängder positiva responser och vi har nästan alla trådar nu.... Snart bara att knyta ihop dem på rätt ställen.
Det kommer bli sååå bra!

Var och kollade på lokalerna i onsdags. Så coolt och grymt! Helt nyrenoverade lokaler, så snyggt! Dansrum, teaterrum, studio och massa coolt! Möjligheterna känns enormt stora och det här är precis vad vi i projektgruppen behöver nu! Allt rullar på och det är så positivt för närvarande. Underbart!

På kvällen igår städade jag och Jesper på internatet.... Urk på burk... Rensade kylskåp och rengjorde dem... Det var riktigt vidrigt! Har kastat mängder av saker som jag önskar att jag sluppit se.... Usch!
Att folk kan vara såå äckliga... Vi städade i 3½ timme... Om inte mer. Men nu är det rent och fräscht!

Ska snart gå till bussen... Sen åker man swebus. Ska bara sitta och ta det lugnt! Läsa bok och njuta av ledigheten!
Blir lov till på onsdag v.8. Då det är dags för läger. Ska bli såå skönt!
Träffa brorsan nästa helg också! Å se monikas nya lägenhet! Sen årsmöte på måndag!
Det här lovet kommer bli såå bra!

Ta hand om er! Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback