en härlig helg!

Ja har haft en riktigt bra helg. Inte haft något planerat... Bara tagit dagarna som de kom....
I fredags hyrde vi film, Bilar, Björnbröder 2 och American Pie 5.
Sen såg vi på film och åt godis... =) Det är så man ska spendera en fredagskväll...
Bäst hade ju varit om Johannes hade varit där också... Men man kan inte alltid få allt som man vill.

Bilar var en rätt schysst film, riktigt snygg, ganska schysst budskap. En film man blir glad av!
Björnbröder var jättebra, visst är 1:an bättre. Men det är svårt att göra en kanonbra 2:a. Ska du se den så se den på svenska. Den är nog bäst då. Älgarna är allafall roligast då. =) Musiken är ng bäst på engelska dock.
American Pie 5 var sådär, väldigt överdriven och lite för mycket stundtals... Orkade inte se klart på hela...

Sov bort halva lördagen.... =P Inte bra... Men skönt och behövligt. Tog mig en långpromenad, lugnt och stilla... Helt underbart väder. Önskar att jag kunde varit hemma. Tagit en långtur med hästarna... Saknar dem så! Eller en promenad med vovvarna!
Såg björnbröder igen på lördagen, då på svenska, i fredags på engelska. =)
Sen var det Melodiefestivalen och när den var slut då var det party!!!
Eller rättare sagt när vi äntligen väntat klart på Ullis och tjatat på Henke och Evelina så gick vi till bussen, för att upptäcka att vi hade missat den med typ 5-10 min.... Fick vänta 45 min på nästa buss...
Men vi hade kul ändå! Traskade runt och hade kul på busscentralen....

Sen käkade vi lite och sen gick vi äntligen till Gretas! Det var skitkul! Vi dansade hela tiden! Party party! Började tackla av vid halv tre dock... Var lite trött... Men vi gick tre. Halv fyra gick bussen hem! Då var vi trötta, men glada! ;-)

Idag sov jag bort halva dagen igen... Usch usch! Men behövligt dock! Går man och lägger sig halv fem så är det rätt okej att sova till 11. 
Har mest tagit det lugnt idag... Handlat, tvättat, handlat med P-A, käkat mat, fikat, läst körkortsteori och haft internatfika. Sen har jag pratat med min älskade också! ;-)

Som vanligt längtar jag hem! Nu mer än någonsin känns det som... 
Jodå klart jag trivs här... Älskar folket som bor här och alla vänner här. 
Hade jag fått ha min lilla vovve här så hade nog saker och ting varit lättare, saknaden efter djuren hade inte varit så stor. Visst skulle jag ändå sakna mor och far och hästarna och johannes och vännerna.... Men det hade nog ändå varit lite lättare... 

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback