Hemma och har lov... =)

Ja äntligen har det efterlängtade lovet kommit! Och jag är mitt uppe i det. Det är väldigt skönt! Men har ännu inte hunnit med allt jag skulle göra.
Har mest varit hemma i veckan. Ridit så mycket jag kunnat, gått promenader med Primula. Slängt massa bajs och packat massa hö. Mår så bra!

I måndags hade vi årsmöte också. Något jobbigt var det... Tröttsamt. Men samtidigt kul! Gjorde massa saker jag inte borde gjort och är arg för mig själv för det... Men gjorde endel bra saker också.
Satt som mötessekreterare, en ny grej, rätt spännande och utmanande. Har skrivit ett första utkast till protokoll och hoppas få respons på det snarast.

I tisdags var mor och jag på mobilia och handlade lite...

Imorn kommer bröderna och Johannes hem till Motala! Så underbart att träffa dem!
Hoppas att Monika och Emma har tid att träffa mig någon dag snart också.

Ska dra mig nu... Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: AeroTech

jag kan ge respons på protokollet om du vill...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback