Lovet är slut och skolan har börjat...

Ja efter ett långt och härligt lov så är det dags för nya tag i skolan!

Det var skönt med lov, behövligt har jag märkt!

Tyvärr hann jag inte alls med allt som jag hade velat och trott att jag skulle hinna. Jag som skulle börja planera hur min garderob ska se ut och hur jag ska fixa en bokhylla och sådant. Tänkte att jag skulle pratat med min kära morbror om det! Han är ju duktig på det!

Sen skulle jag hunnit träffa Mattias, ta en fika eller så. Men blev inget med det heller...

Tiden bara flög iväg och helt plötsligt var lovet slut. Men hann träffa tjejerna allafall! Hade två underbara kvällar med dem, korta med trevliga! Får bli längre nästa gång... Kanske får sova kvar i Monikas lägenhet då... =)

Lägret blev kort men väldigt roligt! Var inte alls peppad inför det och när vi kom dit och insåg att vi skulle vara 10 ledare på 19 barn så kändes det hela väldigt meningslöst och mitt engagemang försvann....
Men det mjuknade och blev kanonbra när man började lära känna ledarna på kvällen...
Sen blev allt så mycket bättre när barnen väl kom och det blev kanonkul!
Massa lekar och tävlingar, god mat och bus i snön! Disko och film. Så härligt!

Fick även ett telefonsamtal från en hundägare här i Mölnlycke, han ville ha hjälp med sin hund.
Jag ska dit idag och prata med dem och träffa hunden. Ska hjälpa till med promenader och aktivering. Ska bli så himla kul!!!  Känns som jag behöver det! Få komma ut på promenader och få energi från en hund. =) Jag ser fram emot det jättemycket!

Nu börjar det klarna inför kvällspraktiken också. Som inte kommer bli så mycket till kvällspraktik. Men kul ändå. Ska starta upp Klippan på Nordengården. Hjälpa dem med verksamhet och planera en kväll där.
Det känns bra och kommer säkert att bli kanonbra! =)

Projektet ska tas tag i imorgon... Ska bli spännande... Får se vart det leder! ;-)

Nu ska jag snart dra... Ringa ett samtal och ta en dusch! Sen är det middag och sen ska jag till hunden!
Ta hand om er! Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback