en tuff men kul dag!

Hej hopp!

Ja... En rätt tuff dag har det varit... Eva kom in som en fläkt i våra liv och rörde om lite i våra projekt. Puschade på och sa att nu är det dags att ta tag i saker och ting! Och det gjorde vi. Känns riktigt bra just nu och hoppas på att vi kommer få pengar och att det kommer bli så bra som vi hoppas. 

Har ringt samtal, reviderat projektplan, stolpat upp vad som bör göras, sökt pengar och spånat på föreläsare. 

Sedan hade vi DPA, barn till missbrukare. Gick igenom ett häfte med känslor. Kände mig inte lika utanför som förra gången... Men lite. Häftet riktade sig till de från dysfunktionella familjer och jag hör ju inte dit...
Kändes mest konstigt och fel att hela tiden upprepa vilka underbara föräldrar jag har och att min familj är så bra. Kände mig utanför på något konstigt sätt... 
Men var bättre idag, jag kunde ändå vara med i dikussionen. Även jag är ledsen, arg, rädd och glad. Även om vi har olika bakrund och anledningar. 

Har även fått inse ännu mer vilket underbart liv jag har. Att mina föräldrar är underbara och att jag har underbara bröder! Att jag har haft en bra barndom och har inget att skämmas över, utan ska vara stolt över det jag har!

Ska gå och se en film nu, om tv`n är ledig...
Ta hand om er! Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback