lite kämpigt här just nu...

Jodå allt är okej. Allt är precis som det ska vara.
Det är bara lite mycket just nu... Men som tur är är jag på väg ut ur min förkylning igen...
Men man kanske ska ta det från början...

Efter värvningsdagarna var vi lediga under onsdagen. Det var både skönt och inte... Ville helst av allt ha lektioner på onsdagen och sedan bli ledig på fredagen istället. Men man får inte alltid som man vill.
Var allafall ledig under onsdagen. Tvättade lite tvätt, lullade runt och skrev lite skolarbete. Pluggade lite körkortsteori också. Sen var dagen slut...

Sov skitdåligt under natten och var på fruktansvärt dåligt humör under torsdagen. Allafall under morgonen och förmiddagen. Mådde skit rent ut sagt. Det lade sig lite under dagen och blev till slut en rätt hyfsad dag.
Var inne i Göteborg på kvällen och handlade lite. =)
Fredagen gick fort, vi började på en ny kurs. Hoppas det ska bli kul! Fått väldigt seg läsning bara... Bävar för att läsa den igen ikväll...
Sen åkte jag ju hem... 14.13 åkte jag ifrån Mölnlycke. Kom fram 20.16 till Motala. Usch det var en jäkla resväg... 50 min på Mjölbys station med ett fyllo bredvid mig dessutom...
Men det var mitt egna val.
Åkte direkt till Johannes, sen direkt från johannes gick jag till mormor och morfar. Firade morfar som fyller år imorgon!
Sen åkte jag äntligen hem! Skulle träffat Monika och Emma under kvällen. Men det blev inte så... Tyvärr!
Men får ta igen det under mitt lov v.7. =)

På söndagen tog vi det mest lugnt. Grejade i stallet, pysslade med hästarna osv. Red Berra bus en sväng.
Han var förjävlig när jag borstade honom, men riktigt duktig när jag red!

Idag är jag skittrött. Sov dåligt under natten lör-sön och inatt sov jag för få timmar.
Har suttit med projektet i en timme och om 20 min ska jag träffa värvningsgruppen... Mycket grejer är det på gång nu!
Kul! Men jobbigt! En promenad, läsa bok och lugn och ro efter det blir det!

Ta hand om er där ute!
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback