Tjo flöjt!

Tiden går fort här och dagarna flyter ihop.... Kommer knappt ihåg vad som hänt.
Mötet på 1200 kvadrat gick bra! Det känns kanonbra nu, bara några små finjusteringar så är allt klappat och klart! 

Planeringen inför vårfesten går också bra, vi har haft en heldag med arrangemangsplanering idag. Vi i pyntgruppen har varit runt i förråden och hittat massa kul! Åhh... det kommer bli så sjukt bra! 
Planeringen av temadagen på folhögsskolan på Tjörn går också bra, den är om en vecka. Ida och jag ska blanda drinkar! =) 

Massa promenader med vovven har det blivit också. En riktigt lång promenad i fredags, var ute 2 h. Jätteskönt! 
Det är skönt att komma ut, kul att gå med en helt annan sorts hund. 

Jag var med på alkoholpolitikskurs i lördags, klasskompisarna hade sitt projekt, rätt kul och så. 
I söndags tog jag det mest lugnt... Tvättade, läste bok och gick en promenad. 

Den här veckan har jag diskvecka, Ida och jag hjälper till i köket och diskar. Det är rätt kul faktiskt, löpande bands princip typ.... 
Idag fick vi varsin bulle. De är så söta i köket! 

Jag längtar hem!!! Hem hem hem!!! Men blir ingen hemfärd denna helg heller. Utan blir om en vecka, på onsdagen nästa vecka! Ska bli så skönt!

                               
                                                        

Två söta bilder på min söta lilla pojke! Berserkur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback