tankar typ mitt i natten...

Ja här sitter jag... Det är typ mitt i natten... Klockan är för närvarande halv tolv... Är förvånad över att jag fortfarande är vaken... Gick upp 6.00 imorse...

Har haft min första VFU, dvs verksamhetsförlagd utbildning eller med ett enklare ord sagt... praktik... ;)
Var i årskurs sex på St: Pers i Vadstena. Har haft en underbart bra vecka. Bättre ställe kunde man knappast hamna på. Barnen var helt underbara, tog emot oss med öppna armar och var hur snälla som helst. Likaså all personal.
Var verkligen en kanonbra start!
Det enda som har varit segt är att det är i Vadstena och kommunikationen dit är inte kanonbra. Har åkt halv sju hemifrån... Rätt segt... ;P

Det är mycket fundering på hästarna just nu. En tjej ringde på Nökkvi idag, hade sett annonsen och var intresserad.
Själv vill jag fortfarande köpa honom. Kan inte riktigt säga varför, men har har något speciellt. Vi har funnit varandra bra. Och att ha sett den stora utveckling han har varit med om är speciellt. Inte bara sett heller utan varit delaktig i den! Jag vet att det kan bli mer utveckling och jag vet att även om det kommer vara tufft så tror jag att det verkligen är värt det!

Sen saknar jag min älskade pojkvän något grymt mycket just nu. Skulle vilja ha honom hos mig!
Det är jobbigt att ha honom så långt bort och inte ha så mycket kontakt. Att prata i mobil på landet är inte så kul. Typ täckning lite här och där bara... Så oj nu har jag täckning.... Jag står kvar här då. ;) Snacka om mobilt!

Nä... ska kolla vidare lite på facebook... Sen ska jag sova. Det är en dag imorn också... och jag har massor att fixa i helgen... Mitt rum ser f-ligt ut.... Usch! Har fortfarande inte fått upp min bokhylla eller väven på väggen än... Usch! Tavlor ska jag fixa också... Men inte i helgen...

Puss o kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback