En månad sen...

Ja nästan en månad har gått sen jag skrev sist...
En månad går fort... Men vad har hänt sen sist...

¤ Beris och Nökkvi var iväg på kurs, mamma och jag red sista dagen. De skötte sig jättebra båda två. Blev riktigt stolt över dem. Nökkvi och jag fick en del att träna på, men jag fick höra en hel del positivt också.

¤ Nellie (vovven) har fyllt 8 år! (15 mars) Tänk vad tiden går fort...

¤ Farmor, morbror Fredrik, kusinen Johanna och mormor har också fyllt år... =)

¤ Jag har haft min första salstenta, inte alls någon skräckupplevelse faktiskt... Håller tummarna för att jag har klarat det nu bara... En del frågor var lite flummiga...

¤ Tredje kursen på universitetet är nu avslutad, nästan.

¤ Börjat en ny kurs som heter Läraren och undervisningen.

¤ Har varit på DÅM (Distriktsårsmöte) i Söderköping, inom IOGT-NTO-rörelsen. Sitter kvar i både Junis och UNF´s styrelser. Känns bra och jag hoppas på ett bra år. Båda styrelserna känns bra just nu.

¤ Har tävlat med Nökkvi och Beris, gångartstävling i Kullersbro. Jag är rätt nöjd faktiskt. Hade jag tänkt efter lite innan och varit mer förberedd när jag kom dit hade Nökkvi fått bättre förutsättningar och vi hade fått bättre poäng än 4,6. Beris skulle jag gett lite mer energi innan jag gick in på banan, så hade det nog gått bättre. Vi fick 4,1 i poäng och på alla kommentarerna stod det energifattigt... =) Men men. Det var en bra erfarenhet och nu är jag mer peppad till att träna ännu mer....

¤ Saknar min älskade pojkvän... Har inte träffats på mer än en vecka nu... Känns som evigheter sen...

¤ Tindras mage växer och växer... Nu är det inte så långt kvar... En dryg månad bara... Ska bli så spännande!


Nu ska jag sova... Ta hand om er där ute!
Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Sara

hej hej.. ville bara påpeka att vi har nästan samma inloggningsnamn. Heter faktiskt själv lilldamberg över allt förutom just här :D. Jag antar att du heter damberg i efternamn.?

Postat av: Sara

Ja visst. :D
Jag bor i kristinehamn i värmland.. :D Har en söt arab vallack som jag rider distans på..
Var bor du..?? Såg att du hade häst/ar du också.. :D

Kram

2008-04-16 @ 21:35:05
URL: http://lilladamberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback