Två veckor lite snabbt... =)

Ons 23/1
Bästa morfar fyllde år. Fika hos momo och mofa. My och Moa var där... Härliga kusinerna och faster Inga, det var trevligt, inte min faster utan mammas faster. =)

24/1
Skola hela dagen... Var helt slut efter, så orkade inte gå på DS-mötet. Kände att jag fortfarande inte mådde riktigt bra..

25/1-27/1
Tog helg! Umgicks med älsklingen och djuren på gården... Härligt!

28-30/1
skola hela dagarna... Helt slut efter... Gillar inte dessa TVÄS-kurser... Massa information på kort tid...

31/1
Hemma hela dagen... Bara pyssel med hästarna... Underbart!

1/2
Föreläsningar 8-12... Var och lånade hem en sadel... Till Primula.

2/2
Amanda kom och red Primula. Blev två ridturer på Nökkvi, med Amanda och Primula och sedan med mamma och Camilla på Kátur och Beris. Det var härligt ute i snöblåsten... =)

3/2
Ridning med Camilla och pappa, Nökkvi, Beris och Kátur. =) Jonna och Towe har varit här.. =) Alla hästar har varit ute ur hagen. På ett eller annat sätt. Sedan har gödselstacken blivit mindre... Pappa och jag har blivit väldigt trötta... =)

Nu ska jag sova... VFU imorn, verksamhetsförlagd utbildning. Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback