Inte så aktiv...

Nä... Jag vet, jag har inte varit så aktiv här på sistone. Eller ärligt talat har jag väl aldrig varit så jätteaktiv.
Men nu i sommartider är det trist att sitta inne och uggla vid datorn. Så kommer nog inte bli så mycket uppdaterande här.

I sommar ska jag sommarjobba, på samma ställe som två somrar innan. Det känns skönt!

Annars blir det nog mycket pyssel hemma på gården. Med två små föl, och sex hästar finns det endel att göra. Huset ska fixas endel också. En till höskörd ska tas in. Stallet kanske kan hinnas fixas till lite också.

Sen hade jag ju tänkt njuta lite av sommaren också. Umgås med älsklingen min, släkt och vänner.

Om ni har tråkigt kan ni kika in på min hemsida, ej helt uppdaterad och mycket hästar och hundar ;-) 
Men här är adressen dit allafall.
www.123minsida.se/lilldamberg 

Idag:
Det blåser som faan ute... Känns som huset ska blåsa bort... 
Om en timme ska jag ta cykeln till bussen, ska in till stan, till tandläkaren. Skulle helst slippa gå ut, men vad gör man. 
Ikväll är det skolavslutning för de flesta skolorna i Motala. Så det kommer anordnas ett drogfritt arrangemang på torget för alla högstadieungdomar. Dit ska jag och blanda drinkar. 
Tror att det kommer bli kanonbra! 

Ta hand om er
Puss o kram!  

Kommentarer
Postat av: jonna

tack tack!! Det blir nog supperkul! Massa kramar och hälsa familjen!! Kommer på torsdag till Motala. Kunde va kul och träffas!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback