En lördagsförmiddag... =)

Ja nu har vi precis tagit kaffe och macka Vilma och jag. Hunnit gå en liten morgonpromenad med.. =)
Har även uppdaterat Freyja och Nökkvis träningsdagböcker... Var några veckor sedan... Så hade endel att skriva.
Blev en liten sovmorgon idag, då vi kom hem sent igår kväll... Så har inte hunnit med så mycket mer än...

Igår jobbade jag... Sedan på eftermiddagen åkte jag och lånade två sadlar av en kompis, de ska sälja dem. Så ska testa om någon av våra hästar kan ha dem.
Jag hann testa den ena på Nökkvi, men den var på tok för smal... Och den andre är i nästan samma bomvidd... Så ska testa dem på Freyja istället.

På kvällen åkte vi till fam. Sundqvists stuga i Boxholm. En underbar liten timrad stuga precis brevid en liten sjö. Tyvärr var det lite tråkigt väder, med regn... Men vi satt ute på altan och pratade och åt god mat!
En härlig kväll.
Kom väl hem strax efter ett. Men var faktiskt inte så trött... Fick pyssla lite hemma först, sedan kunde vi somna. =)

Nu ska jag diska. Sen ska vi packa ihop oss och åka hem till mor och far. Vid elva kommer Jonna och ska rida.

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback