Torsdagen den 25 juni

Det blev en ridtur i morse. Vid sju var vi redan ute i stallet och hämtade hästarna. Det blev en tur på stona, mamma på Tindra och jag på Freyja. Freyja skötte sig riktigt skapligt. Lite tittig som vanligt, men lugn och kontrollerbar. =)
En bild från lägret.

                                                      

Efter ridturen bev det en snabb dusch. Sedan släppte vi över hästarna på bete. Sedan åkte jag till Norrköping på möte med mina arbetsgivare.
Jag snurrade några varv i Norrköping innan jag äntligen kom fram... Jag hittar ju dit när man åker buss/tåg och går... Men med bilen var det inte så lätt...
Efter jobbet har jag ätit lite mat. Sen red jag en sväng på Nökkvi. Gick riktigt bra stundtals. Men kändes lite ojämn... Mötte ett par storhästar med.. Nökkvi tyckte att vi skulle följa med dem. Det gick sådär... De travade på lite fortare än vad vi kunde tölta, så han fick ge upp. =)

Nu är det dags att sova! Imorn jobbar jag sista dagen, sedan är det semester en vecka. Då jag ska flytta!!!
Ska bli såå skönt! Ska bli så kul att inreda lägenheten och pyssla och greja! =)
Efter kongressen blir det tre veckors semester till! =)

Nu ska jag sova! Natti natti! Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback