Måndag 12:e april

Idag var jag hemma hos mor och far på förmiddagen. Vi mockade och grejade. Red en sväng på Tindra och Kátur. Det var kul att rida på gammelgubben, det händer inte så ofta. Det är skönt, man vet hur han fungerar. Gick faktiskt riktigt bra! =)

Sen åkte ja hem och jobbade ett par timmar, skickade iväg ett pressmeddelande om helgens distriktsårsmöte.

Sedan åkte jag hem till mormor och morfar. Tog kort på korten som mormor fick på sin födelsedag. Så här kommer de:

     

Efter det så åkte vi hem till morbror Fredrik och kusinerna My & Moa. De hade fått en studsmatta. Så jag spenderade halva eftermiddagen med dem på den. Det var jätteskoj!

Några bilder på mina sötnosar:

   

Nu ska jag snart ut en sväng med Vilma. Sen ska jag sova. =)

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev ju hur bra som helst med korten, kul! :D

2010-04-12 @ 22:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback