Ny här...

Tjo på er!

Såg att brorsan hade en sådan här. Ska man härmas och göra likadant. Verkade lite coolt.
Får se hur länge jag hänger i...

Hinner inte sitta så länge. Har en riktigt stressig dag idag... Eller kanske inte... Så slapp har jag blivit.
Skolan är jätteslapp just nu. Visst det är riktigt skönt att man inte har så mycket att göra.
Men man blir ju såå lat.

Dagens skoldag bestod av en timmes lektion i Naturkunskap B. 9.00-10.00. Spännande. Vi undersökte olika livsmedel för att se om de innehöll protein, kolhydrater och fett.
Vilket man absolut inte visste innan. Vaddå innehåller smör fett? Å innehåller pasta kolhydrater. Tjena vilken upptäckt.

Sen kom man hem. Till ett tomt hem. Mamma var i stallet. Fikade lite själv. Tog ett par mackor och en kopp te. Så tråkigt att brygga kaffe till sig själv och neskaffe har jag inte lärt mig att dricka.

Nu sitter jag här och knapprar. Ska snart fixa lite mat. Sen gå en promenad med hundarna.
Vid två kommer My hit, kusinen min. Vi ska åka till Primula och My ska få rida. Marie skulle på läkarbesök och jag får vara barnvakt en stund.
Så kul ska det bli. Har inte varit barnvakt åt min lilla skruttunge på bra länge nu.
Vi träffas ju knappt ens längre. Det är så synd. Den ungen är ju såå rolig!

jaha. Dags att sätta igång.
Puss o kram! /Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback