Söndag kväll

Har inte skrivit på två veckor. Har haft lite fullt upp ändå.
 Skolan har gått upp och ner. Vi har fått massor arbete på samma gång. Lärarna ser ju inte längre än ögat når. Alla saker skulle bli klara till påsklovet och allt får man reda på kort innan. TACK kära lärare.

Vi har varit sura upp och ner och skittrötta på skolan hela bunten.
Men nu är det lov! Men självklart är det inte helt lov ändå.
Nej då, de arbeten som vi vägrade göra klart till i fredags fick ju istället bli över lovet.

Har varit på DÅM i helgen UNF´s Distriksårsmöte i Östergötland. Vi var i Norrköping. Hyfsat bra lokaler faktiskt, förutom att det inte fanns någon dusch, var mindre fräscht.
Men det var ett annorlunda och häftigt DÅM.
Vi började förhandlingarna på fredagskvällen, då vi var tvungna att välja en ny valberedning eftersom den gamla hade avgått.
Jag blev invald i den nya valberedningen tillsammans med Jonny och Anja. Vi fick en spännande kväll/natt + dag framför oss.
Sedan var det torg, gick hyfsat var lite trånga korridorer och så bara. Men lugnt.

Förhandlingarna gick inte så smidigt, blev mycket disskussioner och väldigt långdraget. Vi fick köra över schemat och ha förhandlingar även på lördagskvällen, då vi egentligen skulle haft underhållning.
Våra förhandlingar pågick fredag 19.30-20.00, sedan torg under hela natten. lördag: 11-13.30 + 20-23.10.
Mellan där var gemensamma öppnandet 10-11 och junis årsmöte 14-17.

Så helgen har varit lite tung. Men samtidigt otroligt rolig!!!

Jag ser fram emot det här året, även om jag känner lite skuldkänslor.
Men jag tror på den nya styrelsen!

Får räcka för idag. Ska spendera kvällen med min älskling!
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback