att skriva S eller M eller O...

Jag tänkte på en sak förut. Det är så många på bloggen som istället för att skriva ut namnen skriver första bokstaven i det.

Som t.ex. Igår var jag och S och fikade.

Det är kanske för att inte lämna ut sig alldeles för mycket med namn och så. Men skulle jag göra så skulle det se lite konstigt ut tror jag. Jag har nämligen rätt många vänner som börjar på M.

Tänk om jag skulle skriva om en helg. Ex. I fredags kväll hade vi tjejkväll hemma hos M. Det var M, M, M, E och jag. Vi hade så trevligt. På lördagen var jag i stallet M, M, S, mor och jag red ut, det gick kanon! På kvällen var jag och M på bio, den var efterlängtad. osv.
Har ännu fler kompisar på M, men får inte ihop det bättre. Men jag skulle kunna ha en kväll då jag träffar en 10 M på en och samma gång... Vad jobbigt det skulle bli att skriva om det då...

jaja. Jag fortsätter nog att skriva ut namnen. =)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback