praktik.unf.hoppning

Hade första dagen på praktiken igår. Snacka om mjukstart. Började vid åtta. Avdelningen som jag ska vara på hade planeringsdag. Så jag fick vara med på den. Få massa information om förskolan och Montessori och så. Jag fick berätta lite om mig själv och mina uppgifter.
När de sedan skulle börja snacka jobb på riktigt så sa de att jag kunde få gå hem och läsa den bunten papper jag hade fått. Jag skulle ändå inte kunnat hänga med i snacket.
Så jag slutade 11.00. =) Slappt!

Så mor och jag åkte till stallet efter lunch. Det var riktigt kul! Vi tog en sväng i skogen. Tog stigen med massa hinder. Skitkul! Beris hoppade jättebra! =)
Det var så kul så vi tog ett varv till. Andra varvet tog vi alla hinder i galopp. Beris var kanonduktig!
Ska verkligen vara med på en av hoppträningarna i vår!
Sen åkte vi till Primula oxå. Hon var rätt blöt och kall. Tog in henne och la på henne täcket. Så fick hon sin mat oxå. Hon blev så nöjd så!
 
Vi kom hem sent från stallet. Hamnade i värsta snöovädret. Så tog bra länge att ta sig hem från Skännige. Åkte i max 50km/h. Det var riktigt jobbigt!

Åkte till lokalen. Det var trevligt på ett sätt. Men samtidigt kunde jag lika gärna stannat hemma. Något gör mig så jävla arg! Jag är så trött! Yuck!
Om en vecka är det årsmöte! Gud vad kul det kommer bli! *ser verkligen fram emot det* INTE!!!

Sov jäkligt dåligt inatt. Dels så var det så kallt i mitt rum, förstår inte varför. Sen fick jag trängas med min hund.
Hon är lite lustig.... Men sen ca en månad tillbaka så har hon sovit i min säng nästan varje natt. Hon är rätt smart den hunden. Känner så jäkla mycket!

Sen är det aldrig bra att lägga sig och vara arg. Jag vet ju det. Å ändå utsatte jag mig för det. Det var lite dåligt av mig. Men men.

Nu kommer snart mor hem. Ska snart till stallet. Sen ikväll ska jag hem till Monika! Saknar henne enormt! Har inte träffats på flera veckor känns det som.

Puss puss!

Ps. Det finns söta flickor och pojkar i min värld också! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback