sur mandarin...

Ja. Nu sitter jag här, äter en sur mandarin. Det är så sur så det nästan gör ont i tänderna. Men god är den. =P

Dagen igår försvann fort iväg. Jobbade 9-15. Skulle egentligen jobbat till 17. Men fick gå hem lite tidigare och ta igen det under lovet. Blev en promenad med hundarna. Sen tog vi lite mat. Vid halv sex kom pappa hem och vi åkte till stallet. Vi red en sväng i padocken, jag på Beris och pappa på Kátur.
Blev bara skritt, var halt och det blåste förskräckligt mycket... Huh.
Med tanke på förutsättningarna så gick Beris riktigt bra!

Imorse gick jag upp 05.30. =P Tog mig en dusch, sen åt jag frukost. Sen åkte jag till förskolan. Började 06.45.
Men barnen droppade inte in förns vid halv åtta... Så vi höll på att somna ett tag. =)
När barnen droppat in var det frukost. Sen är det full rulle ett tag. Birgitta (en lärare) hälsade på mig vid nio.
Å vad hon pratade... Shit! Prata det kan hon allafall. Men hade helst haft ut Uffe. Känns så fel med en lärare som man inte har i något ämne. 

Efter lunch var vi ute, vi har byggt en robot-mask idag. Riktigt duktigt när det inte ens var kramsnö! 
Det blåste hemskt idag med... 

När jag slutade vid ett rullade jag hemåt. Hundarna fick mat och vi tog det lugnt i någon timme. Sen gick vi till Primula och tillbaka. 

Nu på kvällen var far och jag i stallet. Blev uteritt idag. Jag på Kátur och pappa på Beris. 
Jag krävde lite av Kátur och han tyckte jag var lite jobbig. Men han gick riktigt bra. Han är lite lat bara. =P

Nu är det dags för en promenad med vovvarna. Sen dags att sova!

Puss o kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback