tordag kväll 9/2

Snart har hela veckan gått. Praktiken går kanonbra! Barnen är så söta. Å personalen är jättebra! Trivs så bra!
Är så jäkla trött nu bara. Har sovit så dåligt de senaste nätterna. Har drömt drömmar som jag inte vill drömma, drömmar som aldrig kommer slå in, drömmar som jag inte ens vill ska slå in.

Saker som man kan slå bort under dagen kommer till en under natten. Det är väldigt jobbigt!

Börjar kvart i sju imorn då... Segt! Men sen går dagen rätt fort.

Hade en så dålig kväll igår. Kom iväg sent till junis, var stressad. Hann inte göra det jag skulle. Sen när jag kommer dit var det massa folk där. Hade ju inte behövts. Filmen var urkass oxå.
Var lite mer saker som "förgyllde" min kväll oxå... Till råga på allt missar jag busshållsplatsen och fick åka till nästa...

Var hungrig, irriterad, kall och trött när jag kom hem. Men det blev en trevlig kväll sen med bror, monika och far. =)

Bara några dagar kvar då... Sen är det slut! SKÖNT!!!!

Imorn blir det rida av!!!! *längtar*

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback