en rätt okej dag.

Ja. Början av dagen var väl inte den bästa. Lektionen som ska vara på två timmar höll bara på i en halvtimme och innehöll nada...
Det var min skoldag.

Sedan har det flutit på. Jag har städat. Kändes skönt. Men behöver ta tag ordentligt i rummet ngn dag.
Måla lite på väggarna och plocka bort saker. Ordna lite bättre och kasta skit jag inte använder.

Gick promenad till Primula med hundarna. Skönt!!!

Sen såg jag på film. Tog mig en bit jordgubbspaj och la mig i soffan. =)

Var på unf ikväll. Var hyfsat bra. Riktigt lugnt och skönt. Men tyvärr endast styrelsen som var där under hela kvällen. =)
Det är skönt att ha vänner! Älskar er så! Vad skulle jag göra utan er och djuren?!

Nu är det dags att sova. Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback