prima skinka.

Nu mår man bra igen. Viruset börjar sippra ur en och man börjar återfå sina krafter! Underbart!

Att vara sjuk är så jäkla trist. Man känner sig så liten och ynklig.

Men när man börjar bli frisk igen. Då mår man så bra. Allt kommer tillbaka och man får så mycket man vill göra! Man hoppar och studsar och springer runt. Plockar och donar. Det ska synas att man mår bra. =)

Skolan börjar om en timme. Snacka om skön start! Matlektionen var inställd. Så nu vet jag att vi ska ha svenska kl.10.30. Vart vi ska vara vet jag inte. Men det märks.
Vad jag har mer för lektioner idag har jag ingen aning om. Å jag vet inte när vi slutar.
Har typ inte en blekaste aning om hur jag går överhuvudtaget denna vecka.
Vi har fått nytt schema nu. =)
Ska bli spännande.

Igår var vi hos mormor och morfar och fikade. Morfar fyller år idag, så firade honom. Han fyller 72 år! Kan man inte tro. =)
Alltid trevligt att träffa släkten, även om jag inte kan prata så mycket. Men det behövs ju knappast. De andra babblar på så bra ändå. My var jätteglad över att jag var där. Hon är så söt! ;)
Snart kommer en bebis oxå. Ska bli spännande. Marie är jättestor nu.

Ska bli spännande att se hur denna vecka artar sig. Har inget planerat alls. Skönt!
Sista styrelsemötet blir det på lördag! =)

Ska bli kul att se hur nästa styrelse blir. Hoppas vi får in många nya!

Nu ska jag dra. =) Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback