riktigt segt.

Ja dagen idag bara segar sig som sirap...

Gör inget vettigt. Borde sätta mig och göra klart det där wicca-arbetet. Men känner ingen ork och lust för skolarbete. Vill göra något kul. Träffa kompisar, skratta och gråta. Göra något.
Suttit framför datorn i snart två timmar nu. Dags att dra sig härifrån.

Värst vad vettigt mitt liv är just nu... Eller kanske inte. Jeje. Det reder sig.

Har varit hos Primula idag allafall. Kändes bra. Flickan min är lika knasig som vanligt! =)
Fyllde på vatten och packade mat. Var riktigt duktig!

Mamma går mig på nerverna just nu. Säger alltid saker när man vill ha tyst. Frågar saker hela tiden. Babblar... Tjatar om folk jag inte alls vill prata om... Åhh... Mammor. Rätt skönt när hon jobbar idag. Skulle aldrig kunnat sitta och tagit det lugnt annars.
Men efter helgen sen har det säkert blivit bättre. Då har hon varit hemifrån några dagar. Alltid lika härligt när familjen blir samlad igen.

Trött på att bo i stan! Bara så ni vet! Vill flytta!!!! Dumma gubbe som aldrig kommer till skott...

Jeje... Nu ska jag gå. =)
Puss

Kommentarer
Postat av: Peter

Skriver alla om wicca? Kram på dig!

Postat av: Karin

alla? nja vet jag inte. vilka mer gör det?

2006-01-10 @ 22:05:09
URL: http://lilldamberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback