Har haft ett underbart lov!!!

Japp det har jag verkligen... Och nu kommer uppdateringen.

Kom ju hem onsdagen den 28:e (dvs v.13) runt fem... Pappa och jag synkade resan från Ask.
När vi kommer hem till gården står fyra hästar sadlade och klara, de väntade på mig. Karin, mamma och Marie.
Freri var hos oss på visit. Var jättekul att få träffa honom igen, var 2 år sedan sist.
Blev en ridtur på min favorithäst-Beris. Gick hyfsat, men pojken var riktigt pigg!

Sedan flöt dagarna på. Det har blivit väldigt många ridturer och promenader med hundarna och Primula.
På lördagen var mamma och Marie på töltkurs som jag kollade på. Var intressant och lärorikt, även om jag helst av allt hade velat sitta på en hästrygg då.
Min älskling Johannes var hemma den helgen också.
På måndagen fyllde min kära kusin Johanna 13 år. Tyvärr var vi ju inte med och firade. Men grattade allafall.
Var på unf på måndagen också. Vi såg på film och frossade i godis, popcorn och chips.

I onsdags var jag och klippte mig. Var skönt att få av lite hår... ;-) 
På torsdagen kom brorsorna hem. Och jag åkte till Johannes.... (han var hemma i Motala). 
Vi var hos farmor på fredagen, åt massa god mat och umgicks. Min söta kusinsson Liam var där också och röjde järnet... :-P
På kvällen gick jag till Monika och Vilma och jag sov över där. Det blev en trevlig kväll/dag.

Och i söndags var vi hemma hos mormor och morfar. Mormor fyllde ju år då. Halva släkten var där typ, jättekul att få träffa mormors systrar, mammas kusin, mina kusiner och sysslingar och andra betydelsefulla... ;-)
Det går ju lite tid mellan gångerna. 

Under veckan som har gått har även Vilma fått en klippning, nu ser inte trollet längre ut som ett troll. Det lev rakat på ryggen och lite "byxor" på benen. Jättesöt är hon, men lite kallt är det för henne... 

Johannes och jag har varit ute och kört med Berserkur. De var så duktiga båda två. Johannes som medhjälpare och Beris som drog vagnen. 

Igår var mamma, pappa och jag utanför Borås. Var och kollade på en häst. Ett jättesött och trevligt sto på 3 år. 
Vi får se vad som händer med det. 

Och nu är jag i Göteborg igen. Back in the castle. 
Idag har vi jobbat med projekt hela dagen. 

Ta hand om er!
Puss o kram!  

Kommentarer
Postat av: AeroTech

du glömde skriva om hur duktig jag vart som stereo...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback