Solen skiner....

Hej hopp!
Det var längesen jag skrev här nu... Mycket har hänt sen dess.
Vi var ju och kollade på en häst på måndagen... På fredagen blev hon veterinärbesiktad och redan på lördagen var mor & far och hämtade hem henne.
Hon heter Tindra, är 3 år och skimmel. Världens sötaste!
Var ju på DÅM den helgen i Åtvidaberg, mitt sämsta DÅM någonsin.... Det finns inte mycket kul att tänka tillbaka på faktiskt... Men hamnade i DS både i UNF och i Junis och det är ju kul allafall!
Vi blev klara redan på lördag kvällen, så jag tog bussen hem till Långskogen.

Det var jätteskönt att få komma hem, träffa Primula. Gosa med pojkarna och träffa Tindra.
Vilma sov med mig och vi gick upp tidigt på söndagmorgon för att släppa ut hästar och så... Underbart!
Var mindre kul att åka tillbaka till Göteborg igen...

I helgen var jag hemma igen. Var lediga även på fredagen, så det blev en långhelg.
Jag har umgåtts massor med min älskling! Varit hemma i Långskogen. Pysslat med hästarna. Ridit på Beris.
I lördags hade vi förbundsstämma i Blå Stjärnan. Det var roligt! Träffa My...
I söndags var min far och pojkvän så duktiga, de fixade en stock att sätta fast hästarna i när vi borstar... Jag var barnvakt åt grannbarnen. Var riktigt kul!

Nu ska jag ta och gå en promenad! Behöver komma ut...

Ta hand om er! Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: AeroTech

det var en hästparkering!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback