Snart drar vi....

Ja nu är det inte långt kvar... Imorn kl:07.20 lämnar jag boet... Mor skjutsar mig ner till stan... Sen tar vi bussen till Linköping och sedan vidare till Stockholm och slutligen når vi Uppsala!

Ser fram så himla mycket mot denna kongress! Det ska bli så kul! Massor vänner ska dit. Så mycket folk från underbara Wendels kommer dit och ska bli såå skönt att få träffa dem igen...

Det kommer bli en underbar vecka!!! Fest hela veckan lång! Med bara nyktra vänner! Kan det bli bättre?!
Runt 1000 pers från rörelsen på ett och samma ställe! Helt underbart!

Hade gött alla ni där ute!
Nu ska jag hämta hem mina fetbollar till hästar... ;)
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Nu när du kommit hem och hunnit reflektera. Var veckan så underbar som du hade förväntat dig? Själv är jag faktiskt lite besviken...

Postat av: AeroTech

dags att uppdatera..

2007-07-28 @ 19:22:48
URL: http://aerotech.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback