Folknykterhetens vecka...

Ja det är det nu.. Och jag är i Stockholm.

I helgen var jag hemma... Det var skönt att komma hem. Var hemma och pysslade både fredag och lördag. Satte staket, red och sådant kul. På söndagen var jag på första DS-mötet, var rätt kul, men tog lång tid... Sen åke jag hem en kort sväng för att duscha och byta om... Sen åkte jag med Johannes till hans mormor och morfar, hans morfar fyllde år. 
På söndags kvällen blev det en underbar tur på hästarna med mor och far. 

Måndag morgon åkte jag till Stockholm.... Vi skulle ha haft torgmöte hela dagen. Men förmiddagen regnade bort... Eftermiddagen blev lyckad allafall, med ljusmaninfestation och torgmöte i samarbete med MADD och MHF. 

Tisdag hade vi topplunch här, massa politiker kom och lyssnade och åt. 
På kvällen for jag hem till brorsorna, umgicks med dem, Mi och Martin+ Mis hund. Det var trevligt! Men blev lite sent bara... Sov där...

Onsdagen var flygbladsdagen... Vi delade ut massor flygblad hela dagen... ;)

Idag har vi varit på skansen, i ordenshuset, hållit appelltal, bjudit på godtemplardricka och pratat med folk. 

Nu är jag jättetrött och hungrig. Längtar hem och räknar dagarna till avslutningen! 
15 dagar kvar idag... ;-)

Ta hand om er! Puss o kram!   

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack tjejen!
Har du kommit hem och pustat ut lite?
Det känns bra konstigt att vara från wendelsberg..
Vi ses om en månad va?! :D
Massa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback