helgen...

...har spenderats med den underbaraste pojken på denna jord...

Ja Johannes har varit här... Sen i fredags kväll. Vi har mest tagit det lugnt hela helgen... Legat ute på gräset och myst... Grillat med vännerna på skolan och haft det bra.
Var och fikade på kyrkogården förut idag...

Men nu har han åkt hem igen... Saknar honom massor redan...

Far och jag har beställt biljetter hem... Känns så skönt! Ska hem i helgen. Hem hem hem... Älskar mitt hem och längtar dit!

Men nu är det inte långt kvar i skolan... v.19 kommer gå fort... Imorgon ska klassen ut och paddla och grilla.
På tisdag är det bara DPA i 1½ timme, sen är det cricket och bal. På onsdag har vi skola 8.30-16... (tror vi slutar tidigare) På torsdag kommer folk från kansliet och pratar jobb, sen är det policyarbete. På fredag har vi redovisning om våra folkrörelseprojekt. Och kl 12 åker jag hem!!!

v.20 är det FNV(Folknykterhetens vecka) och jag ska till Sthlm.

v.21 har vi forumteater, middag hemma hos Björn och Prime for Life. Och på helgen åker nog jag hem... Både pojken och pappa fyller ju år. (har bokat biljetter allafall)

v.22 är sista veckan. Vi ska till Sillvik, utvärdera året, hitta på skojjiga saker, ha Bullfest och avslutning!

Nu ska jag ta och fixa något att äta. En promenad ska det bli också. Skriva rent skolarbete och sådant med...

Ta hand om er! Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback