Onsdagen den 10 oktober

Hej hopp...
Borde gått och lagt mig vid det här laget egentligen. Men fastnade vid datorn och kände för att skriva några rader här.
Min första kurs på universitetet börjar gå mot sitt slut... Bara två veckor kvar och sedan ska min kära PA1 klass splittras. Känns lite konstigt. Nu när vi börjar kunna varandras namn och har lite koll på varandra. Vi ska vandra vidare till nästa fas osv så ska vi splittras.
I TVÄS-kursen blir det en ny tutor och en ny grupp att vara i.

Idag satt min kursare och jag och skrev den sista kursuppgiften. Det var jobbigt och jättesvårt. Men man får väl se det som det är, en träning på det som komma skall.

Imorn efter seminariet drar jag iväg till Jönköping direkt. Det ska bli så härligt att åka hem till min älskling och spendera hela helgen tillsammans med honom!

Men nu är det dags att sova. Hade tänkt orka med att rida två hästar imorn förmmiddag... ;)
Och hinna mocka Primulas box.

Ta hand om er! Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback