Tisdagen den 2 oktober...

Ja... Nu är det oktober och man kan säga äntligen är hösten här! En underbart skön höstdag har det varit idag, även om jag inte kunnat ta del av den så mycket utomhus... Men men... Man får njuta av det lilla man hinner med.

VFU´n är slut för denna gång och idag hade vi första seminariet efter VFU´n. Det var väldigt intressant, mycket tid gick åt till att snacka VFU, vad har hänt, vilka erfarenheter har vi fått med oss, vad har gjort oss upprörda, eller vad har varit bra... osv. Det var väldigt intressant och kul! Tiden flög iväg och hux flux var klockan redan fem...

Det var skönt att komma tillbaka till skolan, få vara lite ung igen, prata tankar och idéer med klasskompisarna...
Ja det kan vara rätt skönt!

Föreläsningen imorn blev iställd, det är både skönt och väldigt tråkigt. Tror att det skulle varit en väldigt intressant och lärorik föreläsning. Även om jag inte läst allt i boken än så fastnade jag verkligen för den, den var lättförståelig och tog upp väldigt spännande ämnen. Det sociala livet i skolan: Socialpsykologi för lärare.

Men samtidigt känns det skönt. För då hinner jag med allt jag vill imorn (förhoppningsvis). Vill hinna att både läsa böckerna, rida, mocka, fixa kursuppgift och åka till junis.

Allt går bara man vill, eller vad är det man brukar säga...

Men nu ser den där sängen väldigt lockande ut... Börjar bli väldigt trött i ryggen också... (suttit för mycket idag)
Ta hand om er! Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: AeroTech

du får se till att träna upp din bröstmuskulatur och ryggmuskulatur lilla du... och den andra oktober är ju en speciell dag på flera olika sätt.. men det glömde du ju självklart.. :P men det gjorde inte morfar eller jag.. det är ju trotts allt ett fint släktnamn vi har... *försöker se sur ut* :P

Postat av: Sofia

Hej gumman! Skönt att du ser ljust på din tillvaro med plugget och allt. Tänker på dig och hoppas du har många härliga stunder om dagarna. Kramas!

2007-10-09 @ 18:05:05
URL: http://www.filosofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback