Just nu...

Det är över en vecka sedan Primula försvann från oss... Det är jobbigt och kommer säkert att vara det ganska länge... Men livet går ändå vidare på något konstigt vis... Saknar henne jättemycket, men är ändå så himla glad över att allt gick så fort som det gick. Hon har ju haft det bra!

Tindras mage växer och växer... Vi går och väntar på helspänn just nu... Det skulle kunna ploppa ut när som helst nu egentligen... Men skulle samtidigt kunna ta en månad till... Vi har ju aldrig haft föl tidigare så kollar i massa böcker på vilka tecken man ska se... Men det är ju svårt. Inget är ju helt säkert...

Det är fullt upp i skolan just nu... Har suttit och pluggat typ hela dagen och känner att jag knappt kommer framåt... Ska lägga in en högre växel och försöka komma igenom de där böckerna idag...
På fredag är det omtenta också... Jäkligt typiskt att jag missade en deltenta! Fast skönt ändå att det inte var hela tentan... Jag gillar inte saltentor... Inte kul alls... Veckan efter är tentan för denna kurs...
Usch tiden bara springer iväg...

Saknar mig älskling! Han ska komma hem en liten sväng den här veckan, härligt!!

Snart är det lov också! Härligt ska det bli!!!

Men nu ska jag fortsätta plugga en liten stund till... Sen ska hästarna hem från betet...

Puss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback