Semester, flytt, fel lägenhet... =)

Nu har jag haft en veckas semester... =) Skönt!
Men mest flytt har det blivit i veckan... Det är skoj!
I måndags städade vi en hel del... Vi var på soptippen med massa skräp.. =)
Sedan klipptes det gräs, jag körde trimmern. På kvällen blev det en ridtur på Freyjan. =)

 I tisdags var vi på ikea på eftermiddagen/kvällen. Jag handlade lite grejer, men kollade mest...

I onsdags flyttade jag! =) Fredrik, Marie och mormor kom hit på kvällen och hjälpte till. Vid lunch åkte jag och skulle hämta ut nyckeln till min lägenhet... Men då hade det blivit lite knas med mitt kontrakt, jag hade skrivit på kontrakt på fel lägenhet!
Kul då... Men som tur var kunde det fixas. Så alla ni som fått flyttkort, jag bor på 12 G istället för 12 B.

I torsdags skjutsade jag pappa till Varamon på förmiddagen. Han skulle ut och paddla kajak, var ute torsdag-lördag.
Vid tio åkte Marie och jag till Ikea. Jag handlade en hel del... Inte bra att åka med Marie... ;-)
Nävars, det var inga onödiga inköp där inte. Men det blev endel... Köpte en dammsugare sedan med.

I fredags var mamma, mormor, Marie och barnen hemma hos mig och hjälpte till med min lägenhet. Det packades upp lådor, diskades, sattes upp gardiner och annat smått och gott. Det blev så himla fint!

             

Idag har mamma haft kurs hela dagen... Och jag har hjälpt till...
Nu ska jag ta och åka hem... Har inget internet hemma än... Så sitter här och knapprar istället...
Men nu är det dags att åka...
Puss o kram på er!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback