torsdag 11 mars 2010

Nu sitter jag på Örebro Central och väntar på att tåget ska gå till Västerås.
Ska träffa finaste vännen Ulrika och vi ska få vara fotomodeller för en eftermiddag. Ska bli grymt kul! <3
På fredag kommer Lotta, Evelina och förhoppningsvis även Ida. Och Sofia bor ju i Västerås. ;) Så blir en hel helg med underbara tjejer! Kanske skulle även några till från ANT-klassen komma och joina oss under helgen. Det återstår att se. =)

I tisdags skulle jag åkt till Söderköping och gå på ett möte med föreningen där. Men det blev inställd, så blev ledig på kvällen istället. Lite snopet, men rätt skönt. Jag gick på stan och handlade lite nya kläder. Det var välbehövligt.
Igår skulle jag också iväg på möte på kvällen, vi skulle ha första styrelsemötet i Motala. Men juniorerna som sitter där blev sjuka båda två, så även det mötet blev inställt. Lite trist, men vad gör man. Visade allafall film där och såg på Hundpensionatet för kanske 6:e gången. Den är faktiskt grymt bra.
Det är underbart att se hur de har tränat alla hundarna till alla de olika tricksen som de gör. Sen har de lyckats få in lite kärlek, familjedrama och en tragiskt men till slut en mysig story. Så har du inte sett den redan tycker jag att du ska göra det. Den berör och gör en glad på samma gång.
Det som gör den så bra är även att den passar bra till många olika åldersgrupper. Både 7-åringar, 12-åringar och vuxna uppskattar den.

Tänkte jag skulle lägga upp ett kort på mig när jag var liten och ett kort på Moa. Så får ni se hur lika vi är. Hittade inte de bästa jämförelsebilderna tyvärr. Men man ser ändå likheten här.
Ibland när Moa kollar på bilder på mig så frågar hon om det är hon. =)
Moa är då 4 år och min kusin. =)

 MOA

 JAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback